Monday, February 23, 2009

terbaca



sekarang dah nak dekat kul 4 pagi.......mata aku ok je lagi....tingat lak kata2 mak aku yang aku n 2 lagi abg 'bermata plastik' cz xreti2 nak tdo awal........malam ni xleh tdo cz aku terbaca sesuatu.....aku terbaca blog adik dan tut2 n abe hunt dio...tue pun cz mek cah bagitau pasal blog diorang....tengah syok2 baca blog, banyak gak input yang aku dapat....dalam sedar xsedar aku sebenarnya dah kerugian hampir 24tahun idup aku.....rugi banyak mende...tapi harap masih sempat kejar apa yang dah aku 'hilangkan' kuhkuhkuh.....
try gak tdo lepas adegan terbaca blog tue tapi tetibe je terasa rindu yang amat sangat kat ma n abah....ntah, mungkin terlalu banyak kenangan kot xpun terlalu banyak dosa.....hehehehe...(xder manusia yang sempurna, moga Allah ampuni aku)....rindu gak kat long n ngah...cz diorang ler harta yang aku ader sekarang....
2ari lepas baru jumpa abah kat KLI Hotel....rasa nak peluk2 je tapi malu ler cz depan member2 die...tapi aku tau abah faham perasaan aku...rindu kat ma tue xyah cite ler...memang rindu giler2....n buat hati aku tambah sayu biler tingat kisah ma yang sanggup nek bus datang ukm semata2 nak tengok keadaan aku...rindu kat ngah lak pasti terubat tiap hujung minggu cz ngah akan datang amek aku kat ukm...kua makan n borak2 sambil2 ngumpat pasal long yang xkawin2 tue..huhuhu..(biler la aku nak dapat anak sdare ni)....long????hahahah...xtau nak kata tapi kasih sayang aku kat die xpenah padam....pentingnyer diorang dalam hati aku Allah je yang tahu...moga sentiasa berada dalam Keredhaan Nya....
weyhhhh, apesal aku melalut lak ni....padahal banyak mender nak buat...asgment belambak....tapi aku ni xreti2 nak setlekan tugasan...hujung minggu ni nak kena p melaka..penat p johor minggu lepas pun xhilang lagi, aleh2 dah nak ke melaka..tapi ni la cabaran nak berjaya (harap2 berjaya) la....nak buat apa pun aku xtau...ntah sample ape lak kena amek....peniiiiiiiinggggggg....kadang2 pk gak, ni ke aku....macam tak logik je...tapi ni memang aku...aku tetap aku...kahkahkah...kawan2 lain sibuk buat persediaan nak ke 'jinjang pelamin' aku ni lak sibuk hadap buku (bukan hadap sangat pun..)heehee..tapi best wei....bukan xjeles ngan 'bekwos' saim2 tapi belum masa aku kot....moga Allah ciptakan lelaki yang baik untuk aku...(usah mengharap lelaki semulia Nabi Muhammad SAW andai diri tak sehebat Khadijah as) tapi tu ler aku memang perasan nak yang terbaik...kehkehkeh.....(persoalan-adakah pilihan aku n Allah adalah lelaki yang sama?)...harap2 sama ler...amin....
mata aku menjeling ke katil saim(akmar) yang tengah syok tdo(tengah mimpi dipatuk ular ler tue)huhuhu, tapi mata ni xreti2 nak tdo...banyak lak yang aku ingat malam ni ek...dari zaman budak2, sekolah, masuk u buat degree, jadi cgu ganti n now tengah wat master kat ukm...n insyaAllah dapat peluang sambung Phd kat mane2 negara dibumi Allah ni sebelum umur aku genap 30...ish, banyak gak kenangan ek....kawan2..ntah diorang ingat ke tak kat aku...harap2 ingat lorrrrrr...apapun sepanjang hampir 24 tahun hidup kat Bumi Allah ni, aku dah harungi suka n duka yang aku kongsi ngan ma....n Allah....apapun TQ ALLAH cz beri peluang aku hidup dibumi Mu yang indah ini....

No comments:

Post a Comment