Thursday, July 22, 2010

bereh doh

salammmmm...
waaaa, lama betul xupdate blog ni...bukan ape...bizi ngan tdooooo...hehehehe...maklumla, dah stat menganggurkan...abis je praktikal kat smkrp ritu aku terus ke UKM, setlekan apa yang belum setle...n alhamdulillah, segalanya dah setle....dah siap viva n dah berjilid dah pun...hehehehe...sume ni xkan setle tanpa izin dari NYA....tq ALLAH swt cz permudahkan urusan duniaku, n moga KAU permudahkan juga urusan akhirat ku....amin....


pada 22 jun 2010, tarikh keramat aku...aku viva pada pagi itu jam 930 pagi kat bilik mesyuarat..depan prof datin, dr azuan n dr mokhtar...aduyaiiii, tuhan je yang tahu debaran aku time tuh...tapi alhamdulillah, dengan izinNYa n doa dari sume terutama dari ma n abah..segalanya berjalan lancar...n paling aku xleh lupa bila datin cakap ' nurul aqma mohd zin, anda layak dianugerahkan ijazah sarjana'...wa bagai satu mimpi...mimpi yang dah jadi realiti...alhamdulillah...

kak azie n kak cham....
balik je kelantan, terus rehatttttttttttt...tdoooooooooo, makannnnnnnnn, enjoyyyyyyyyyy.....heheheheheh...cuma kali ni aku buat dengan penuh makna cz otak ni dah xpk ape2 dah cz segalanya dah setle...hehehehe...syukur sangat2...

bacaan yasin@surau






@masjid besi, putrajaya





qemazane
23o72010
1209


No comments:

Post a Comment