Thursday, September 30, 2010

selamat di tangkak.....alhamdulillah


salam...hari dah 4hari aku kat tangkak, johor....alhamdulillah segalanya selamat n dah setle...baik dari pasal yang berkaitan ngan borang, umah sewa, sekolah, cikgu2 or ape2lah..sume dah setle...kini aku dah jadi ore tangkak dah..bukan lagi ore rantau panjang, kelantan...

aku menginap kat umah sewa ngan 2orang kakak..sorang cikgu n sorang lagi pembantu makmal..alhamdulillah, ALLAH swt sentiasa hadirkan orang yang baik untuk bersama aku..xbanyak sgt dugaan yang aku lalui sepanjang kat sini walaupun aku cukup2 berat hati nak datang sini.tapi alhamdulillah, segalanya berjalan lancar...ALLAH swt banyak membantu...

kat sini aku kena belajar hidup sendiri, sume nyer sendiri...betul2 kena berdikari..tapi best gak..sekurang2 aku belajar erti hidup..aku belajar erti tanggungjawab, belajar erti kesusahan, erti pengorbanan n sume2lah...i.ALLAH, aku akan meneruskan kehidupan disini dengan baik n mohon mendapat keredhaan mu ya ALLAH....amin

No comments:

Post a Comment