Saturday, November 26, 2011

1432 H yang cukup2 indah.....:)

salam maal hijrah 1433..... :)

alhamdulillah, akhirnya dapat gak post sesuatu malam ni..dah 4bulan kot xbuka blog...bukan xbuka tp terlupa pasword..so, terpaksa reset password baru..ekekeke...

alhamdulillah, dapat juga aku hidup di tahun baru..moga tahun baru ini membawa 1001 rahmat, kasih sayang, keredhaan serta segala kebaikan dari ALLAH, Tuhan sekalian alam...moga kebahagiaan n kesempurnaan ini berterusan dari tahun ke tahun..amin

alhamdulillah juga kerana sudah setahun bergelar pendidik, kerjaya yang betul2 mengajar aku erti kehidupan dan kasih sayang...bukan senang nak senang...alhamdulillah, aku mampu harungi setiap dugaan dengan baik sehingga bergelar pendidik...

alhamdulillah, tahun lalu merupakan tahun yang cukup bermakna...cukup2 sempurna..diberi peluang menjejakkan kaki ke tanah suci...bukan semua yang terpilih, aku antara berjuta...terima kasih ALLAH atas segala peluang yg telah diberikan...moga diberikan rezeki yang halal agar kami dapat kembali ke sana...amin

alhamdulillah, tahun lalu juga membuka lembaran baru dalam hidup aku...seperti yang aku impikan...bertunang di usia 26 tahun, moga impian utk berkahwin di usia 27 tahun juga dimakbulkan ALLAH..terima kasih ya ALLAH, kerana mempertemukan kami kembali, menyatukan kami dan memberkati hubungan kami...

alhamdulillah, ALLAH permudahkan urusan ku utk mencapai impian memiliki kereta..cukup2 bertuah bila dipilih memilikinya..tq buat yang teristimewa...atas pemberian yang cukup2 bernilai...akan dipelihara sehebat mungkin...moga ianya menjadi penggerak ke jalan ALLAH...i.allah...amin...

alhamdulillah, moga keindahan ini berterusan tahun demi tahun...TERIMA KASIH ALLAH ATAS SEGALA KURNIAANMU..... :)

No comments:

Post a Comment