Monday, October 26, 2009

Janji

salam.....
Hari ni hari ketiga aku kat UKM, aku ajak akmar g makan...sambil2 nak tunaikan janji yang dah lama dibuat...kitaorang bergerak ke KLCC, mencari chilis..sebenarnya aku janji nak belanja makan kat chilis ni lepas dapat elaun (DPLI) tapi lepas 4 kali elaun baru leh tunai janji cz elaun 1 n 2 ari tu aku peruntukkan untuk ma, abah n family...kawan2 xder dalam senarai...elaun bulan ke3 aku wat g langkawi n ada la beli sesuatu untuk diri sendiri...n ni elaun bulan ke4 untuk kawan2 lak...tapi masih ada yang belum tertunai ni, ngan kawan2 masa sekolah n kawan2 kat kg...sabar k..aku dah simpan elok2 bahagian korang...hahahaha



Masa nak masuk tu pun dah satu hal cz xpandai sangat la makan kat tempat2 mahal macam ni...tapi kitaorang gagahkan gak diri ini untuk masuk...buat2 pandai n berlagak macam orang kaya la (macam mane nak jadi orang kaya, HP wat hal pun xmampu nak tukar)...hhehehehe...kitaorang pun stat la mengorder makanan yang plek2 sket cz xtahu bila pulak nak datang sini...harga tak yah citer la...memang gempak habis tapi kitaorang puas hati cz makanan dia memang best.....

aku punya

akmar punya



nyum2


sikit lagi, chayok2
Lepas siap makan, kitaorang kuar la round KL....xtahu nak p mane...pastu g la Alamanda...cuci2 mata....tengok2 harga....hahaha....ni aku dok hadap FB...sambil2 tunggu ngah datang amek...xsabar nak jumpa ma n abah....apa yang abah beli untuk aku ek? n apa yang akan abah n ma beli untuk aku....hahahaha...xsabar nyer nak tahu...tapi yang penting..ma n abah selamat pergi n selamat kembali....amin
Qemazane
261009
2310





No comments:

Post a Comment