Saturday, October 24, 2009

selamat bercuti



salam...


dan selamat bercuti buat semua kawan2 DPLI@UPSI bestnyer korang balik kampung ek...aku jugak yang terpacak kat bumi UKM...huhuhu...nak buat macam mane..terpaksa... ada dua sebab aku xbalik cuti sem ni..pertamanya cz aku terpaksa siapkan proposal tesis yang telah diREJECT oleh supervisor aku minggu lepas...aku kena setlekan sebelum 30 Okt ni cz masa tu aku dah kena g pulau pangkor amek data untuk tesis aku...so, nak tak nak aku terpaksa berkampung n bertapa kat UKM...tapi tu bukan alasan penting, yang pentingnya ma n abah xder kat umah sepanjang seminggu aku bercuti...jadi, dari aku dok umah sorang2..baik aku dok UKM setlekan problem tesis aku...hahaha...dengan kata lain, ni la nasib 'budak kena tinggal'...hehehe...

Dalam dok bersedih xleh balik kg, HP aku lah wat hal......menyampah tol...adusss janganla macam ni saat2 aku memerlukan kau disisi...huhuhu...dah la kena tinggal, kau buat hal pulak....banyaknyer dugaan untuk aku bulan ni...adusss, xterdaya dah rasa diri ini...hehehe...ntahlah, malas nak pk...cuma harap ada hikmah disebaliknyerrrr.....amin

Qemazane
24102009
2033



No comments:

Post a Comment