Tuesday, May 10, 2011

16 hari lagi....

salam....


baki 16 hari lagi utk aku ke sana..Ya Allah, macam aku rasa..sebak sgt2 terutama saat aku mula memohon maaf dari kawan2 n sume sahabat...hebatnya perasaan ini..sayu bila pertukaran maaf dilakukan...hikhik..oleh sebab aku terlalu senget sebelum ni, maka aku rasa aku dah banyak mengguriskan hati kawan2 n sahabat2...hehehe..sori yerrr, korang kenal macam mane aku kan...hehehe..

16ari je lagi..macam2 yg perlu aku setlekan sebelum aku berangkat ke sana...16 ari sebelum utk persiapkan diri ke sana....10ari utk aku menyetelkan sume kerja yg tertunggak di sini..Ya Allah, kuatkan aku..Ya Allah tabahkan aku...terlalu banyak yg aku perlu bereskan...PLBS, tempahan tudung, sejarah, geografi...buku2 yg beum bertanda..banyakkkkk sgt2....i.allah, aku akan setlekan sebelum aku bergerak balik ke Kelantan 20mei nanti...

tu xpenting sgt pun, yg penting 16 ari sebelum ke sana ni..kena persiapkan diri sebetul2 nya..tq pada cikgu nik n kak wan cz nasihat n tunjuk ajar...banyak lagi yg qema xtahu ni, tapi i.allah, qema akan terus belajar n moga Allah permudahkan perjalanan ibadat umrah qema nanti..i.ALLAH...16 ari, moga aku dapat menyiapkan diri sebelum ke sana...amin...


qemazane

10052011

2147

No comments:

Post a Comment