Thursday, March 4, 2010

04032010

kelas 5A
Kelas 5SN2

assalamualaikum wbt......
hari ni dah 4hari aku jadi cikgu(praktikal) kat sekolah lama aku...SMK rantau Panjang, kelnatan darul naim (macam xder tempat lain jer)...tapi aku xstat ngaja lagi cz sekarang minggu exam...so, 2minggu ni rilek je la...
masa mula2 sampai kat pejabat nak lapor diri tu, sume cikgu2 aku dah tahu cz aku dah maklumkan yang aku akan ke sana...kekok memang kekok cz dulu cikgu2 aku, tapi sekrang kami dok satu bilik...hehehehe...tapi best gak wat praktikal kat sekolah lama cz cikgu2 dah kenal n xbanyak songeh...semua banyak membantu...alhamdulillah ALLAh permudahkan urusan aku...amin...
cuma yang aku paling kekok bila masuk kelas...tiap kali aku masuk kelas, ada je muka2 yang aku cam...adusss, ramai gak junior aku....diorang pun macam kekok je nak panggil aku cikgu cz kat umah n masa sekolah dulu panggil lain...xpela k, kita try slow2 k...hehehehe...
n hari ni gak aku buat sesuatu yang dah lama aku xbuat...seingat aku, kali terakhir aku wat mender ni bulan september 2007...so, maknanya dah 2tahun lebih aku abaikan cita2 aku ni...tapi lepas apa yang berlaku, aku dah tekad nak teruskan tanpa sebarang alasan lagi...insyaALLAH, sesuatu yang baik akan mendapat pertolongan yang baik dariNya...amin...
qemazane
04032010
2226

No comments:

Post a Comment