Sunday, March 14, 2010

SMKRP (minggu 2)

salam....
sepanjang dua minggu kat smkrp ni, macam2 gelagat aku tgk...ni time ni jugak buat aku pk...macam ni ke aku dulu???pening ke cikgu jaga aku???sakit ke hati cikgu ngan aku???geram ke cikgu ngan perangai aku????bangga ke cikgu ngan aku???adusss, sume aku rasa bila dah jadi cikgu ni... macam ni cikgu rasa rupanya...pening, geram, sakit hati n kadang2 je tersenyum n bangga ngan student...tapi setakat ni aku puas ngan hidup aku...alhamdulillah, tq ALLAH SWT cz bagi sedikit kesenangan n kebahagiaan buat aku...sesungguhnya Kau Maha Adil...Kau perancang terbaik buat hidup aku....













Hari ahad tu (7mac2010), sambutan maulidur rasul peringkat sekolah...salah seorang student stpm'09 hadiahkan lembu untuk sekolah cz dapat result cemerlang masa stpm...so, kitaorang pun tumpang sekaki la...dah namanya rezeki...tq n moga dimurahkan rezeki...aku, kak cham, kak azie n sume student form6 (pompuan je k) kena siapkan barangan hantaran untuk sesi perarakan...aku xbuat apa pun cuma bila tgk student tu, ingat pulak zaman aku dulu2...rasanya aku yang paling kalut klu ada apa2 program cz aku wakil pengawas pompuan kot...sume nye terletak kat bahu aku, sedangkan aku paling xminat nak aktif mender2 macam ni...tapi bila dah diberi amanah tu, nak xnak kena handle jugak la...cuma yang paling aku xleh lupa masa kena pakaikan bunga kat cikgu...adusss, dialog cikgu tu akan aku ingat sampai bila2...tq cikgu....







hari kamis (11032010), keputusan spm diumumkan...seawal jam 9pagi, ramai dah yang datang...sumenye dok berkumpul kat bawah...lama gak diorang tunggu cz kul 12 baru buleh amek result...yang membanggakan n mungkin sejarah buat smkrp ialah bila ada seorang pelajar (rashidi) yang dapat 11A 1B untuk spm'09...memang satu sejarah buat sekolah cz ramai yang buat tanggapan negatif kat sekolah..baik dari segi akademik mahupun sahsiah pelajar...n cukup2 membanggakan cikgu2 bila sejarah itu terlakar...aku yang baru 2minggu jadi cikgu ni pun rasa bangga sangat...moga kecemerlangan ini berterusan...amin...





kemas umah
khaleesya

program masuk U

lepas je tahu result spm 09, cuti penggal 1 selama seminggu...stat je cuti aku dah xjadi cikgu dah...sepanjang seminggu ni aku kena jadi student master eia...adusss, nak xnak aku kena hantar bab 1-3 minggu ni jugak...sakit kepala mula mengganggu...hehehehehe....simptom2 biasa student yang kena wat tesis...masa wat tesis time degree dulu pun macam ni gak aku...sume mender xkena, asyik nak marah orang je...Ya Allah, moga Kau sentiasa bersama aku....dalam cuti aku kena kemas umah yang baru siap di baiki, jaga khaleesya, join program masuk U, n paling penting siapkan tesisssss...aduss, sebut je tesis mesti sakit kepala..hehehe...moga seminggu ni bermanfaat untuk aku...amin
qemazane
15mac2010
0834








No comments:

Post a Comment