Monday, June 22, 2009

aku tidak mahu menjadi racun untuk dirinya......



Aku tidak mahu menjadi racun kepada orang yang aku sayangi kerana Allah.

Aku tidak mahu meracuni fikiran orang itu dengan fitrah cinta yang kami rasai.

Aku tidak mahu menjadi dunia yang membiak di hati nya; menjadi orang yang sentiasa dirindui dan diingati melebihi Allah dan RasulNya.

Aku tidak mahu merosakkan hatinya dengan ungkapan cinta dan janji setia andai tiada lagi ikatan yang sah.

Dan…aku juga tidak mahu semua itu terjadi pada diriku. Biarlah semuanya berbicara tanpa suara dalam iringan doa penuh harapan,harapan yang satu agar dipertemukan dengan cinta sejati bukan sahaja di dunia malah terus kekal di akhirat….

Ya Allah,kurniakan aku kekuatan dalam melayari kehidupan yang penuh dengan kepura-puraan….

No comments:

Post a Comment