Thursday, December 31, 2009

2009..berakhir ngan baik


salam....


alhamdulillah, tirai 2009 berakhir ngan baik....hari ni aku dah jumpa kawan lama aku masa zaman sekolah rendah...huhuhuhu...lama dah berpisah ngan dia..lebih kurang 12tahun...n hari ni, petang ni..kami jumpa balik....rindunya pada kenangan lama...dia paling rapat ngan aku, paling dekat dengan aku waktu semua orang menjauhkan diri dari aku...dia la yang banyak bagi aku semangat, buat aku senyum n buat aku rasa diri dihargai...peh, macam jiwang je ayat...xderla..sebenarnya, dia ni besprem aku dari darjah 1...sampai darjah 6...6tahun kami bersama, bersama time sume orang xnak kawan ngan aku juz kerana aku dapat no 1....apapun....aku xpenah lupakan dia...aku sentiasa mencari tapi xpenah jumpa...tapi hari ni dia yang add aku....n paling nak tergelak bila dia kata dia cam fb aku cz tarikh birthday aku...huhuhuh...ko memang besprem aku...best sangat kenal ko zainal...tq cz penah jadi aku punya besprem....aku xkan lupa kenangan kita bersama.....adussss, memang hepi sangat hari ni...n moga zainal sentiasa bahagia bersama ngan isteri n anak tercinta...amin..

No comments:

Post a Comment