Friday, December 18, 2009

my new life

salammmm.....
alhamdulillah cz aku masih bernafas n masih dapat meneruskan kehidupan di tahun baru ni...moga tahun baru ni membawa 1001 rahmat buat aku, kuarga, kawan2 n seluruh umat islam...hari ni hari baru dalam hidup aku...moga tiada kisah sedih lagi...moga hari2 mendatang penuh dengan kebahagiaan..amin....
Sepatutnya aku ke UKM hari ni, tapi oleh sebab en zaini baru je sampai umah dari Padang, Indon...so mesti dia nak rest puas2...nak tak nak batal la pulak aku punya perbincangan ngan dia...maka dengan ini, jumaat yang ku tunggu xlepas2 la...xpe2....aku, aza, n tia pakat nak jaga hamster..semalam aku dah g tengok n dah nak beli tapi aza xbagi...dia kata, sempat ke aku nak jaga klu diri sendiri pun aku malas...amboi, sedap je kutuk aku yerrrr....tapi mungkin diorang kesian ngan aku yang dari semalam asyik sebut pasal hamster, diaorang setuju beli sekor sorang....aku tukang jaga...hahahah....Mampukah aku?????

nak yang mane ni...?????

pilih la, jgn asyik posing je...


sebelum g beli hamster, kami g beli barang2 dapur dulu...dah lama dapur tak berasap...so, kami rancang nak asapkan dapur dalam seminggu ni...banyak gak la barang2 yang kami beli...kami bertiga je cz da g amek baju kawin kat cheras, sal pulak g program...so, kami bertiga je..huhuhuhu....

lepas je beli barang2 dapur, kami terus bergerak ke kedai...mencari hamster untuk dipelihara...huuhuhu...pilih punya pilih...jumpala 2 ekor hamster yang telah berjaya mencuri hati kami...huhhu



semua comel2..xtahu nak pilih yang mane


hello...i'm coco....

cumilnyerrrr



jangan gaduh2 k


Sampai umah terus masukkan dalam FB n dapatkan nama untuk 'anak2' kami...so, kami sepakat nak letak nama coco n harry...mender ntah...aku main angguk je...hahahaah...aku bagi cadangan nak letak kopi n neslo tapi diorang xnak...best ape nama yang aku pilih tu...haahahha...so, bermulalah kehidupan kami sebagai 'ibu'...hahahahah
qemazane
1muharam1431
1914


No comments:

Post a Comment