Tuesday, December 1, 2009

Pangkor lagi (20-221109)

parking keta dulu...
salamm....
seminggu sebelum raya korban, kitaorang seramai 44 orang ke pangkor lagi..ni kali kedua aku ke pangkor untuk bulan november aja...klu sebelum tu aku g pangkor atas dasar kerja, tapi minggu ni aku g sana cz nak enjoy sambil2 merapatkan hubungan antara kami semua...sebelum ni aku juz rapat ngan kawan2 yang dok bahagian belakang je, yang depan2 xpenah tegur pun...juz main senyum2...tapi lepas g pangkor ni, hubungan kami makin rapat...bukan setakat ngan budak2 kelas...tapi jugak ngan geng2 dari kelas lain yang join trip kali ni...
kitaorang bertolak dalam kul 830 dari tanjung malim, sampai lumut dalam kul 12thari..maklumla konvoi ramai2...jalan dekat pun jadi jauh...asyik tersalah jalan je...hehehe...sebelum nek feri ke Pulau Pangkor, kitaorang makan n bergambar dulu kat jeti...
sampai pangkor dalam kul 230 petang, check in bilik n rehat jap...lepas asar dah stat aktiviti...petang ni kitaorang juz panaskan badan je...main bola tampar, tarik tali, n yang sewaktu dengannyerrr..ada la yang amek video aksi kitaorang..

ishhhhh, adala yang nak interpremnyer

malam tu plak, ada karoake...masa nak dinner tu, pelawak pompuan yang dalam raja lawak tu ada...masa tu baru kitaorang tahu rupa2nya diorang tengah wat penggambaran rancangan 'pulau ke pulau' n dah mintak kebenaran c farid (selaku pengarah program) untuk rakam aktiviti kitaorang n masukkan dalam rancangan diorang...lawak2



tokong cina@pangkor

esoknyer, pagi2 lagi dah beratur nak ke pulau...sebelum tu, kitaorang dok asyik bergambar je...berjalan ke pantai teluk nipah, kumpul kat sana n diberi jaket keselamatan..kami dibawa ke pulau berhampiran...ntah pulau apa, xingat..huhuhuhu

kitaorang snorkling n men kayak...aku snorkling kejap je...lepas masuk air dalam hidung terus xnak..pedih sangat2..huhuh..aku berkayak lak...mula2 ngan mekda, lepas tu dua2 penat...so mekda nak nek kayak ngan bakal tunang (c zam la) aku lak ngan andi...dayung punya dayung sampai lenguh tangan2...tapi memang lama sangat aku men kayak...cz aku mahir la sket men kayak ni cz selalu g pulau masa zaman sekolah dulu....masih ingat cara nak belok kiri kanan, nak undur dll...hahahah (koya)

pastu kitaorang nek 'banana boat'...orang lain nek 7orang, tapi aku nek berempat (aku, da , zam n andi)...hahaha...memang best, terutama masa kitaorang diterbalikkan...fuhhhh,mencabar...nanti nak nek lagi....memang best cuma terkilan sket cz xsempat nak nek jetsky...xpela, nanti mai ngan family lak....






farid tengah jalankan tugas mengira anak didik


snorkling ke ape ni????

petang tu plak, sukaneka...group kitaorang disabotaj oleh 2orang pengadil yang betul2 hampeh (farid n peja)...memang xadil...tapi kitaorang xlepaskan diorang semudah tu...zam suh aku curi gandum...pastu dia g pakat ngan budak2 laki nak kenakan pengadil tu...apa lagi, lari lintang pukang la mamat 2 orang tu...apapun, korang memang best n sporting...malam nyer pulak ada bbq n karoake lagi...ada cabutan bertuah lagi...n aku macam biasa memang bertuah...korang memang jeles ngan aku kan cz ajk sendiri yang bertuah...hahahhaha...belum tdo kitaorang lepak kat depan bilik n memulakan sesi bercerita...cerita hantu....sumenye seram2 wei....terutama cite hantu dari peja...hahahaha
esok pagi kemas2 barang, tengahari tu checkout bilik n balik..aku, da, zam, kak iza, abg mat(husband kak iza) n ima balik awal cz husband kak iza kena berkejar ke usm n dia mengajar esok nye...dia xkenal jalan so kena zam yang bawa balik dia...apapun trip kali ni memang best...best sangat2....dengar2 akan ada trip yang ke2, ke langkawi lak...siap nak nek tren lagi tu...harap2 leh join...n jangan lupa tengok rancangan pulau ke pulau kat astro hujung bulan disember ni k....n kunjungilah destinasi percutian menarik hanya di Malaysia.....cuti-cuti malaysiaaaaaaa...



sentuh ekor je ke mek da oiii





hero2 dalam kelas aku(sumenyerrr bajet ensem la ni)

alhamdulillah, Allah swt dah mula bagi sinar buat aku...satu persatu kebahagian untuk aku...tq cz kurniakan sahabat sehebat kalian...tq guys cz being my frenzzz....korang sume memang best.....moga persahabatan kita kekal dunia akhirat..amin...be a great teachers k.....kuangkuangkuang....salammm
qemazane
021209
1522





No comments:

Post a Comment